sobota 16. listopadu 2013

Thor 2 aneb jak se zmrd stane větším zmrdem

Čau zmrdi tak mě řikaj Cajtík, teda já jsem si tak začal řikat aby mi lidi neřikali buzno, ale dost z mého osobního života.
S dvouma zmrdama z kapely jsme byli před nedávnem na tom novym filmu Thorovi. Jelikož jsem viděl nějak ty zmrdský filmy asi všechny řikal jsem si, že to nebude zas tak špatnej nápad. No když jsme teda dorazily do kina bylo vše v pohodě. Bylo tu pár čubiček a však to znáte tma ošmatáváníčko a tak. No a pak to přišlo, do dveří vešlo asi 5 Swagbuzen, který seděli nad náma. Hned jsem byl nasranej jen z toho, že nějaký Swagbuzny musej na stejnej film jako já. Nějak jsem to překousnul, i když dělali bordel jako prase. Začal film. Všechno bylo v pohodě dokud se hlavní hrdina nesvlíknul do půl těla a celý kino nezačlo smrdět rybinou. Pokračovalo to nějak dál a jestli jste viděli nějak ten posranej film předtim, znáte určitě toho ulísnýho zmrda, kterej všechny sere, ulízanýho kokota, nesnesitelný hovado, Lokiho. Zavřeli ho do nějaký podělaný cely, kde se tak trošku ještě víc zbláznil než byl. Pak tam byli nějaký sračky, ale nemohl jsem se soustředit, protože ten rybí smrad zvyšoval svojí koncentraci, při každý scéně bez trička. Strašně mě sralo, že tam nebyla scéna, u který by jsem mohl doma pohonit. To jsem, ale odskočil. Tak byl tam epickej Fight, kterej vlastně ani tak epickej nebyl. Pak nějaký elfové, který vypadali jako teletabís na hodně špatnejch drogách a vlastně všechno dobře dopadlo. Všichni si mysleli, že ten dement Loki chcípnul, z toho jsem měl trochu erekci, ale ne ten debil, prostě přežil, ale nebudu řikat podrobnosti aby jste nehejtovali zmrdi. Takže to je moje zkušenost s timhle debilním filmem. Čekal jsem větší odvaz a víc koz, ale místo toho jsme viděli jen namakanýho zmrda Thora a já jsem z toho dostal depky, tak jsem běžel domu a namazal si chleba sádlem a k tomu jsem si dal lahváče. Film stál za vyliž makrelu, ale nadruhou stranu nebyl zas tak špatnej. Dal bych mu tak půlku stopořenýho ptáka. Tak zase příště.

1 komentář: