neděle 17. listopadu 2013

Vytváření hudby. Jak to mám já

Ahoj dneska napíšu něco málo o tom, jak vlastně já, velký pelikání vocas skládám hudbu. Tak začíná to tak, že vemu mojí kytaru, která určitě nebyla vyrobená malým číňánkem, a začnu ladit. Když doladim dostanu chuť si něco zahrát, tak si zahraju ty debilní 4 akordy co si hraju vždy. Pak si řeknu: Kurva jsem libovej a du si jen tak brnkat. Po hodině brnkání furt těch samejch akordů, si řeknu, že jsem hroznej debil a strašně mrdnu do strun a hle ono to zní, tenhle proces opakuji 5-10x. Dalším problémem je vymyslet refrén. Vždy když mám už hudbu ke sloce schoulím se do klubíčka a začnu divoce plakat a naříkat, že jsem idiot co neumí na kytaru a snaží se hrát a přitom nevymyslí ani posranej refrén. Po hodině brečení a jezení zmrzliny se vrátím ke kytaře uplně nasranej, že jsem uplně vypatlanej a začnu si zase brnkat (pořád brečím a mám ulepenou pusu od zmrzliny). Zjistím, že něco zní jako písnička a následující zkoušku přednesu ve zkušebně. Nezapomenu podotknout, že ve zkušebně machruju jak to bylo jednoduchý vymyslet tenhle song, a že příště mi maj dát těžší úkol. Uvnitř, ale pláču a těším se domu na kbelík zmrzliny a doufám, že mi nedaj něco na složení hudby.

Žádné komentáře:

Okomentovat